سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستارگان دوکوهه

اینجا دفتریست از خاطرات بی قراریم. یک پلاک و یک سربند دارم. حسرت بی سنگریست دفتر دلداده گیم

کجاست یادگار ...

دلم تنگ است تنگ.

چگونه میتوان دلتنگی را توصیف کرد .

دلم تنگ پارچه ای سفید است .با چهار خانه های سیاه .

سجاده عشقم کجاست؟

سایبان غیلوله ام کجاست؟

سفره دلم کجاست؟ 

کجاست آن شال گردن رزمنده ای که بعد از عملیات خونی بود و صاحبش شهید؟

کجاست حامل شمیم هزاران بوی بهشتی؟ 

کجاست تا عطر یاس ساقی را استشمام کنم؟ 

کجاست تا اشک هایم را نثار تار و پودش کنم؟ 

کجاست چفیه؟

کجاست یادگار لاله ها؟

کجاست آن همدم و همراه همیشگی؟

کجاست نوازش گر صورت آفتاب سوخته؟

کجاست مونس اشکهای نیمه شب؟

کجاست ان شاهد ایثار .

کجاست آن شاهد ذکر یا مولی؟

کجاست آن همدم  عبد نیم خیز در خاکریز؟

کجاست آن یار وفادار شبهای سجود؟

کجاست آن ستار پیشانیهای به خاک چسبیده؟

کجایی تا بوی خاک و اشک جنوب را از تار و پود تو استشمام کنم. .

چفیه ام کجاست؟