سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستارگان دوکوهه

اینجا دفتریست از خاطرات بی قراریم. یک پلاک و یک سربند دارم. حسرت بی سنگریست دفتر دلداده گیم

باید گفت و شنید..

    نظر

تا به حال به این اندیشیده ایم که امریکا با داشتن یک ارتش تو خالی و سراسر فاسد و به تصویر کشیدن وحشی گریهای آنها دنیا را به این فکر واداشته که این ارتش و نیروها شکست ناپذیرن.؟

سینمای وحشی هالیوود با ساختن فیلم های دروغین و رویایی ارتش امریکا را یک ارتش سازمان یافته مدرن  و غیر قابل نفوذ معرفی کرده است.؟

با توجه به این توضیحات چند سوال در ذهن ما نقش می بندد.

آیا ما توانسته ایم بعد از 33 سال حقیقتها ، ایثارها  و رشادتهای مردانمان را به مخاطبان منتقل کنیم؟

مردان مردی همچون همت ، باکری ، دوران و عباس بابایی کریمی چراغی ....که طی آن سالها مردانه و غیورانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی و رشادت کردند؟

آیا ما توانسته ایم حماسه های دوران 8 سال دفاع مقدس مانند فتح فاو ،شکست حصر آبادان و آزاد سازی خرمشهر وووو  و جانفشانیهای فرزندان برومند خمینی کبیر را در شلمچه .بستان دهلاویه مجنون و... به نمایش دربیاوریم؟

نسل حاضر که جنگ را ندیده اند با کدام یک از فیلمهایمان با حقایق جنگ آشنا میشوند ؟.

ما نباید قصه تعریف کنیم تا مخاطب جذب کنیم .

واقعیات جنگ . جانفشانی ها ایثار ها و شهادت های مظلومانه جنگ باید سینه به سینه و نسل به نسل انتقال یابد تا آیندگان بدانند که مردان و زنان این سرزمین چگونه با دست خالی اما با توسل و توکل ارتش دنیا را که حامیان عراق بودند به زانو درآوردند .

باید از گواهان و شهیدان زنده شنید و گفت . گفت و گفت تا از این گنجینه معنوی محافظت شود و کامل و دست نخورده این امانت رزمندگان و شهدا را به نسلهای بعدی انتقال داد .

باید

گفت

و

شنید .