شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
+ ‍ ?? کودکان فوعه و کفريا چيپس نخوردند! يک سال پيش در چنين روزهايي، اتوبوس هاي حامل مردم غيرنظامي فوعه و کفريا براي خارج ساختن آنان از محاصره تروريستها، در خروجي شهر صف بسته بودند. کودکان که طعم تلخ چند سال محاصره، گشنگي و نداري را چشيده بودند، با مشاهده وانتي که ظاهرا حاوي چيپس و خوراکيهاي کودکانه بود، به سمتش دويدند. دورش را گرفتند تا بعد از چند سال، مزه چيپس و پفک را بچشند!
وقتي کودکان دور وانت جمع شدند، تروريست وحشي چاشني را زد و به يک باره آتش و انفجار، بدنهاي ضعيف، ظريف و لطيف کودکان را چنان تکه پاره کرده که منطقه پر شد از خون و گوشت، دود و آتش. در آن انفجار که تروريستهاي زير چتر حمايت آمريکا، عربستان و ترکيه مرتکب شدند، 128 نفر به شهادت رسيدند که از آنان، 80 نفرشان کودک بودند! جنايت به اين جا ختم نشد.
يکي دو روز که از انفجار گذشت و تکه پاره کودکان را جمع کردند، متوجه غيبت حدود 60 کودک شدند که بين کشته ها نبودند. اين 3 خواهر کوچک نيز جزو مفقودين حادثه هستند. ولي آنها چه شدند؟ بعدا مشخص شد تروريست ها در شلوغي و اغتشاش بعد انفجار، به بهانه کمک، آنان را ربوده اند.
. مدتي بعد چند تايي از کودکان در اردوگاه هاي داخل ترکيه پيدا شدند درحالي بر روي بدن آنها جراحي صورت گرفته بود. تجارت اعضاي بدن انسان، جنايت کثيف ديگر حاميان تروريستها. براي اين 3 خواهر و 60 بچه ديگر که ربوده شدند و براي 7000 نفري که سال هاست در فوعه و کفريا در محاصره هستند، دعا کنيد.
يا زهرا :'( :'( :'(
2-Farhad
خيلي غمگين بود .... حالم بد شد
{a h=Jjll}2Farhad{/a} غمگين و وحشتناک
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top